*SEDIH




Thursday 13 December 2012

Selamatkan dirimu dari kekejaman


 siapa tahu yang kita dilamun cinta...
siapa tahu hati kita yang tersirat ini..
siapa yang ambil tahu pasal kita
hanya kita sendiri yang megerti


disebabkan itu tarikh pada bulan 1.11.2012
saya telah telah berkawan dengan seorang wanita
yang tak disangka baik
first sekali kami ingat dia ini selepas di terima sebagai
kawan diam membisu .. tetapi menjadi lain ..

Dia seorang yang peramah dan ambil berat pasal saya..
setiap hari bertanyakan khabar baik  melalui facebook..
kami baru kenal dari laman tersebut..
baik peramah  ..pandai ambil hati orang suka bergurau

tetapi bagi saya ingatkan dia seorang yang kesepian setiap malam
dan setiap malam saya menjawab  dan bertanyakan khabar
sejak itu kami kawan dengan penuh gembira

dalam hati saya berkata dia seorang yang baik takkan dia tidak mempunyai
seorang teman lelaki.. kami bertanyakan sesama sendiri dan dia mengaku
yang dia mempunyai seorang pakwe  yang setia pada dia..

semenjak itu kami jarang  bertegur kerana dia sudah ada pakwe  yang boleh
mengambil berat masalah dia..

saya berasa mengapa baru sekarang kau bagi tahu yang kau mempunyai pakwe..
bagi lah tahu lebih awal.. supaya saya tidak menyukai awak....
SAYA SUKA AWAK KERANA AWAK HAPPY DAN SELALU CERIA

riak wajah yang lama telah dilepaskan begitu sahaja..


kalaulah awak dengar
tolonglah balas supaya awak tahu saya pendam hati dekat awak

andai kata kalau kau sudah ditinggalkan ..aku tetap menantimu..
JUJUR KATA KU..

No comments:

Post a Comment