*SEDIH




Friday 21 December 2012

 cerita tentang kiamat  yang dikatakan  telah ditpu..
kan aku dah kata awal awal lagi.. jangan percaya  
tapi korang tetap percaya tak faham  benor lah ..


dikatakan kiamat akan berlaku pada  hari jumaat 21.12.2012
dikawasan aku kecoh kecoh pasal benda bengong ini.. 

aku mula dah pelik setiap orang nak percaya asal  itu semua bohong
sesat  dan kafir bagi sesiapa mempecayai benda tersebut..

dekat kawasan aku kecoh kecoh  pasal benda ini kata berlaku lah itu ape
tah pelik pelik pelik
 
aku fikir sendirilah  seorang ustaz atau ustazah takkan bercakap esok  kiamat
sebaliknya dia akan bercakap  hanya tuhan saje tahu bila itu kiamat..
betul tak kalau betul tumb up..

so pagi tadi aku tengok  orang orang inggeris telah melakukan penyembahan
untuk menyelamatkan dunia ini dekat tv3  pukul 8.00 pagi macam tu..
dan ada lagi pelbagai  buku yang dijual yang mengkisahkan kimat sudah datang

aku tengok  dah tergelak
kalau betul akan berlaku redha jelah.. 

terima kasih kerana sudi membaca  blog kite..
bbye take care.. ^^

No comments:

Post a Comment